Post by imindifine on Feb 20, 2022 22:49:21 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Retro Garage - Car Mechanic ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Retro Garage - Car Mechanic IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ låse op for krystaller ▞▞▞
▞▞▞ Retro Garage - Car Mechanic 2022 version ▞▞▞
Bonkers. Instruktioner til de simple ting, men du kan ikke reparere noget, da der ikke er nogen instruktion i, hvordan man gør det! Endnu et spildt bilmekanikerspil.
Meget flot spil. Gode udfordringer, spil forhindrer mig i at gøre næsten alt forkert, flot kort og ikke mange men ikke få annoncer. Kunne bruge nogle flere katalogartikler, men et fantastisk spil ved siden af det.
Jeg fik til opgave at sætte tagbøjlen på. Og jeg skulle lægge et egentligt tag på. Og da jeg forsøgte at tilføje bagvinduet, sagde den, at jeg havde brug for en markise. Du kan ikke sætte tagbøjlen i forteltet. Fix dit spil.
Næh
Gud spil, men det varmt lager, mens du arbejder i en motor, og jeg kan ikke pres noget
Bakbaas spil hai
Retro Garage - Car Mechanic הדמיה syi
Raghav soni
Kedeligt alt gentager sig og mister det sjove
The Tiger 롤플레잉 arl
Nybegynder
🤬🤬🤬👎👎
Retro Garage - Car Mechanic Simulátory vpxd
Jeg elsker dette spil har aldrig kedet mig
elsker bestemt at spille, går tiden, når du keder dig! STÆRKT ANBEFALE
Har brug for mere strøm til køretøjet, fordi du knap kan køre over 80 km/t, og du skal gøre det, hvor du kan tjene penge på racerløb.
Bliv den bedste bilmekaniker i din private Auto Body Shop! Spiller du bilindstilling, fixing, builder, drifting-spil? Kan du lide biler?
Car Repair Mechanic Maintenance Service Retro Stock-vektor ...
Retro Garage - Car Mechanic i App Store - Apple
Beder mig om at fjerne en timingkæde, når der ikke er en
jeep job stinker
Virkelig hårdt spil
Download ikke dette spil, dette spil er skrald
Fryser meget op, er nødt til at genstarte spillet konstant at blive træt af at slette det hele sammen
Dette er det værste spil, jeg nogensinde har spillet.
Research into Mean Value Engine Modelling based on dyno tests of 1275cc Austin engine and 2200cc Toyota diesel engine. DK Benzin Grafik. Auto Mechanic. DK
Retro Garage - Car Mechanic Simulação xbry
Dette spil er virkelig dårligt og forvirrende. Hvordan kan du reparere en bil, som allerede er repareret.
Giver endnu en vurdering efter mere spilletid
🤮
Spillet er fedt super cool, og jeg vil have turbo, blæser, skifte indsugning og vælge lav til høj kvalitet del af motoren og tilføje drag slick dæk, fordi jeg skal vente
Retro Garage - Car mechanic simulator. Game about repair, tuning and driving classic and retro cars of the USSR · Survival Game : Squid Challenge APK
Hello carbot super dash, Upholstering a headboard with buttons? ... Flyby compilation, Retro oregon ducks puddles jersey for sale, Pre run race nutrition,
Fantastisk Realxing spil
আমার কাছে ভালো লেগেছে ।😀😀😀😀😀😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁
Nice spil, men du er nødt til at warch tvungne annoncer. Afinstalleret.
Jeg er på niveau 4 i fikset ophængning af bilen, men den er ikke færdig, jeg kan ikke vide, hvad der er problemet i den, giver fuldstændige skadesdetaljer
Wow det er fantastisk
Dette spil er fantastisk, og jeg har spillet dagligt, grunden til at jeg gav 3 stjerner er, at jobs er det samme hele tiden, og de er store projekter og betaler ikke nok penge. Jeg foreslår, at du tilføjer simple normale opgaver som dæk, affjedring, motorreparation og reparation, jo højere niveau du er. Jeg vil også gerne se skader på kroppen, og du kan se buler, og ridser, og knuste ruder er væk, og forruden er knust. Tilføj venligst en åben verden, og du kan køre på gaden. 👍
Tidskrævende. Jeg elsker at se mine fremskridt over tid. Jeg køber alle delene fra kataloget og reparerer alle bilerne. Det kan blive kedeligt på grund af den gentagne opgave. Som at reparere denne bil og den og igen og igen. Jeg kan godt lide, hvordan du kan køre dine biler, efter at de er repareret. Ganske godt spil.
Jeg elsker dette spil, kun meget vanedannende klager er den mindre besvær ved 4 forskellige dæk, og spillet har en arbejdstime. Jeg ved heller ikke, hvad jeg gjorde, men jeg får stadig annoncer, når jeg købte noget i butikken
dette spil er meget godt Jeg nyder mekanikken i dette spil, det er ligesom cos, men lettere at forstå
Det var okay, synes jeg
Min erfaring er at......