Post by imindifine on Feb 20, 2022 22:59:04 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Scary Teacher 3D ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Scary Teacher 3D IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ koodit generaattorin kestävyys ▞▞▞
▞▞▞ Scary Teacher 3D 2022 version ▞▞▞
Rakastan tätä peliä, mutta avaa mainoksissa oleva rakkaussuhdeluku, niin annan 5 tähteä 😇
Silen hyvä peli
TÄMÄ HULLU OPETTAJA KURISTI MUA - Dideo
Ihan HYVÄ MUTTA SIKSI YKSI TÄHTI POIS KOSKA KUN MENNY KAIKKI tasot Läpi NIIN LOPPUU IDEA 🐼🐼🐼🐼🐼🐼🐼🐼🐼🐼🐼🐼🐼🐼🐼🐼🐼🐼🐼🐼🐼🐼🐼🐼🐼🐼🐼🐼🐼🐼🐼🐼🐼 🐼🐼🐼🐼🐼🐼
Tämä peli on hyvä mutta en tajua mitä tässä kuluu tehdä kun en osaa englantia paljooaa joten ymmärrä mitä pitää tehdä
Rakastan todella tätä peliä, että pääsen osista läpi niin helposti, mutta kun selviän kaikista näistä pelin vaiheista, haluatte, ettet päästäisi minua muihin pelikissoihin ja pelottavaan opettaja 3D:hen. Rakastan tätä peliä niin paljon ja lähetin teille kiitos, älkää unohtako nimeni on gynia
Tämä peli olisi hämmästyttävä, jos ohjaimet eivät olisi niin hitaita ja häiritseviä. Myös jos et käytä vihjettäsi, sinun täytyy kuulla soittoääni koko ajan
No palapelit ovat aika siistejä, mutta siinä se. Säätimet ja jatkuvat mainokset ovat erittäin ärsyttäviä. En suosittelisi tätä ystävälle tai kenellekään, mieluummin pelaan hieman paremman pudotuksen.
Scary Teacher 3D Simuliaciniai peo
Se on hyvä, mutta toivon, että voisit muuttaa kameran herkkyystasoa, se liikkuu hyvin hitaasti ja myös lampun vilkkuminen on vaihtelevaa vastenmielistä, se sattuu hieman korvaan
Tää on hyvä Pelli tai en tiiä
Scary Teacher 3D Simulasi bzm
Joka kerta kun yritän pelata kilpailuaikatasoa, se jäätyy AINA! Se on niin ärsyttävää. Ja ole hyvä ja kiirehdi päivittämään se uusilla tasoilla bc. On niin tylsää, kun joutuu pelaamaan samoja kerta toisensa jälkeen. 😒😒😒
Hauskaa mutta häiritsi se, että se ei ole niin pelottavaa kuin luulin, hieman pettymys ja tylsä, en todellakaan suosittele, jos pidät pelottavista peleistä kuten minä.
2 tähtee siks pois koska maksaas merkitykses mapit oon läpäsy kaikki kentät mitä järkee pelis enää on tää ihan kiva muute
Älä ymmärrä minua väärin, pidän tästä pelistä, mutta vihaan sitä tosiasiaa, että 1: sinun on katsottava mainoksia saadaksesi seuraavan jakson joistakin niistä ja 2: kun napsautat katso mainosta, se yleensä sanoo, että palkittua videota ei ole ladattu tai mainos ei ole saatavilla ja se turhauttaa minua niin paljon, että haluaisin pelata sitä, mutta en voi aiheuttaa typerää "mainosta ei ole saatavilla"
Tämä sovellus on kauhea, sen grafiikka ja kaikki mitä yritin pelata ja se alkoi häiritä, minulla ei kuitenkaan ole ongelmia minkään muun pelin kanssa... en edes halua arvioida sitä...
Lataa 666666666666 - 3 Idiots Game Studio apk viimeisin versio 1.9 ... Scary Creepy Clown Survival Quest-Action Horror 3d. ZeroLoft Games.
Se on todella hyvä peli, kun ei ole tekemistä, mutta on häiriö, jossa on ikuisesti häiriö
Aluksi se oli hyvä, mutta hetken kuluttua se ei halunnut ladata peliä yli 80. Joten poistin sen hetken kuluttua nähdäkseni toimiiko se, mutta olin väärässä. Latauksen jälkeen se ei vieläkään toiminut. Se vain aiheutti minulle vihaa, hämmennystä ja turhautumista. En suosittele tätä peliä. OLLENKAAN.
Scary Teacher 3D - Lataa ilmaiseksi Androidille - Veadug
Varoitus tässä pelissä on vilkkuvat valot, älä pelaa tätä jos pelkäät hyppypelotteita tai olet erittäin pelottavia Minusta hyppypelottimet ovat hienoja pelottavia IDK miksi tässä pelissä on paljon hyppypelotteita
Sovellus on MAHTAVA, mutta se alkoi viivästyä ja räjähtää paljon, en voi edes liittyä peliin, korjaa se. Kiitos!
Energiajuoma loppui aina kesken kävelin niin hitaasti, että energia loppuu niin nopeasti, olin niin hämmentynyt...
Scary Teacher 3D New Update Control Tani and Nick New Levels Peck-Uliar Circumstances (Android,iOS)BuciGames. 1.110.393 Views.
Scary Teacher 3D Simulyatorlar sfw
Kaiken kaikkiaan on vähän mainoksia, tämä peli on todella hauska ja hieman pelottava, mutta se tekee siitä vielä hauskempaa, joten suosittelen, että kaikki kokeilet tätä peliä!!
Tämä peli on hauska, mutta saatan poistaa sen, koska aina kun teen tehtävän, olen yläkerrassa ja hän on alhaalla portaissa ja kun saan sen valmiiksi, hän juoksee perässäni ja sanoo, että epäonnistuin, jos se tekee siitä, mutta korjaa tämä, se alkaa mennä todella ärsyttävää, enkä halua pelata sitä enää.
Tämä peli oli liian pelottava ja vaikea. Tasot kovenevat nopeasti. Mutta se oli vähän hauskaa.
Joten peli on niin hauska, mutta jos pelaan sitä ilman Internetiä, en näe miss t kameran takia, joten sitä on niin vaikea pelata ja joskus pelaan erilaisia pelejä pelottavassa opettajassa ja menen nopeasti ja löysästi, enkä löysä, joten vain korjaa peli, pyydän sinua, korjaa se nyt, olen niin munanoidi ja niiiiiiin vihainen 😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡
Muuten tosi hyvä peli mutta ärsyttää kun muut kentät maksaa😟
Pidän siitä, mutta siinä on ongelma. Minun piti poistaa kaikki pelini ladatakseni tämän pelin ja se kertoo minulle jatkuvasti, että minun on poistettava lisää asioita, mutta pidän siitä silti. Kiitos, että luit!
URLLOG V2.0 - Kapsi Internet-käyttäjät ry
Katso suosittua sisältöä seuraavilta sisällönluojilta: Amongus(@amonguslfx), Scary Teacher 3d(@scaryteacher3d1192), Kate(@okay_laurel),
Rakastan tätä peliä ja kaikki on vain sitä, että kun menen näytölle, muuttuu pakkaukseksi! d ei toimi, antaisin sille 5, mutta ennen kuin korjaan sen, korjaan sen.
Se on hyvä, mutta se vaatii kustannuksia, ja äitini sanoo, että pelit eivät maksa ilmaisia pelejä
Tämä ei ole robotti, mutta tämä peli on niin hyvä, kuten, pelaa sitä kun katsot videosi, kissa oli vähän vaikea, mutta katso videosi, ok, se helpottaa videon katsomista, pelottavaa opettaja, ok, laita se ja laita sitten kaikki mitä yrität tietää, ja sitten voit vain katsoa sitä, ajattelet ja sitten teet sen. 💖💖💖
Merge Tanks: Idle Tank Merger Grand public col
Kauheat grafiikat Mobiili peliksi. Eikä ole Yhtään pelottava.. Ainakin on 3D (Tai sitten ei)
Kiitos oli kiva peli
Scary Teacher 3D Simulation nsl
En tiedä kuinka tehdä mehiläinen taso, se on vaikeaa.. Mutta kaiken kaikkiaan se on hienoa! Voit kostaa ilkeälle ja töykeälle opettajallesi! Voit tehdä hauskoja kepposia hänelle! Ja kun olet suorittanut kaikki tasot ensimmäisellä sivulla, saat lisää! Sitä minä rakastan! Joten lataa se, jos haluat. En voi pakottaa sinua pelaamaan peliä. -----TÄMÄ PELI ON MAHTAVA!!!!! ❤ Edit: Pelasin tätä peliä myös muiden ihmisten puhelimissa ja olen myös ladannut tämän pelin PALJON kertoja, enkä jostain syystä voi ladata sitä. Korjaa tämä.
Se on todella hauska, mutta sitä edeltävä peli, ja pidän siitä, että siinä on erilaisia lukuja ja paljon tasoja, mutta toivon, että voit valita oman luvun sen sijaan, että sinun on suoritettava luku 1 ja siirryttävä sitten lukuun 2.
Sinun pitäisi harkita "WASD"-säätimien käyttöönottoa, jotta sitä olisi helpompi pelata, muuten se on huonompi peli.
Kamala peli. Kun energia loppuu, sinun on ostettava lisää, koska peliä ei voi pelata ilman sitä. Huijaus!!
Oli ihan hyvä mutta en läpässy ku vaan neljä että jooo o
Voisi olla suomenkielinen
Hauska peli, mutta en kestä ohjaimia. Ympärille katsomisen herkkyys on aivan alhainen. Sinun on pyyhkäistävä noin 5 kertaa vain kääntyäksesi kulman taakse. En löytänyt tapaa säätää tätä.
😎
8 Scary teacher ideas - Pinterest